Vanliga frågor och svar

Här finner du svar på vanligt förekommande frågor

Din beställning

‎ ‎ Kan jag avbryta mitt köp?

Ja, om ditt paket inte postats än så kan du avbryta ditt köp.

Om ditt paket redan är postat så kan du ångra ditt köp inom 30 dagar från mottagande.

Kontakta oss med hjälp av formuläret längst ned på sidan för hjälp med att avbryta ditt köp eller ånger.

‎ ‎ Kan jag spåra min beställning?

Ja, alla våra leveranser är spårningsbara.

Du kan följa din leverans direkt i ditt konto. Vi skickar även ut ett mail i samband med ditt köp som innehåller en länk för spårning

Leverans

‎ ‎ Hur levereras mitt paket?

Ditt paket levereras till din dörr med Early Bird.

Om Early Bird inte levererar till din adress så skickas ditt paket med PostNord.

Läs mer om Early Bird på deras hemsida, www.earlybird.se

‎ ‎ Hur lång tid tar det för min beställning att komma fram?

Normalt tar det cirka 14 arbetsdagar från köp tills ditt paket är framme hos dig.

Retur & Byte

‎ ‎ Hur returnerar jag en vara?

Du har alltid öppet köp i 365 dagar från mottagen leverans och betalar endast svensk returfrakt.

Kontakta oss med hjälp av formuläret längst ned på sidan om du behöver hjälp med en retur.

‎ ‎ Hur lång tid tar det att få tillbaka pengarna?

Beroende på bank och betalningssätt så tar det normalt 1-5 bankdagar från bekräftad återbetalning tills pengarna syns på ditt konto.

Letar du fortfarande efter svar?

Om du inte hittat svaret på din fråga ovan, skicka oss ett mail genom att fylla i formuläret nedan så svarar vi så fort vi kan.